הרמטכ"ל העניק ציון לשבח ליחידת "דובדבן"

אתם היום חוד החנית של צה״ל ושל מדינת ישראל בלחימה בטרור. אני מצדיע לכם על מה שעשיתם ומצפה לאתגרים הבאים בעתיד, בהם נמשיך להצטיין ולעשות הכי טוב שאנו יודעים למען ביטחון תושבי מדינת ישראל
קובי פינקלר 1 Comment on הרמטכ"ל העניק ציון לשבח ליחידת "דובדבן"

יחידת "דובדבן" הובילה בשנה האחרונה לחימה רציפה ומתמשכת בגזרת יהודה ושומרון בפיקוד המרכז, תוך ביצוע פעילות מבצעית מורכבת • היחידה השתתפה במאות מבצעים, בתנאי לחימה מורכבים, במטרה לעצור מבוקשים, לסכל פיגועים ולפגוע בתשתיות הטרור

אתם היום חוד החנית של צה״ל ושל מדינת ישראל בלחימה בטרור. אני מצדיע לכם על מה שעשיתם ומצפה לאתגרים הבאים בעתיד, בהם נמשיך להצטיין ולעשות הכי טוב שאנו יודעים למען ביטחון תושבי מדינת ישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום התקיים טקס הענקת ציון לשבח ליחידת "דובדבן" על פעילותה בשנה האחרונה, בבסיס יחידת "דובדבן".

הטקס נערך במעמד ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי, מפקד עוצבת "האש", תת-אלוף אורי גורדין, מפקד חטיבת "הקומנדו", אלוף-משנה דוד זיני, מפקד יחידת "דובדבן" בשנתיים החולפות, אלוף-משנה קובי הלר (המשמש כיום כמפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה), מפקד יחידת "דובדבן", סגן-אלוף ע', מפקדי היחידה ולוחמיה.

הציון לשבח הוענק למפקדי היחידה, לוחמיה וחייליה על כך שהפגינו בפעילותם דבקות במטרה, אומץ לב, חתירה למגע ויצירתיות בביצוע משימותיהם.

יחידת "דובדבן" הובילה בשנה האחרונה לחימה רציפה ומתמשכת בגזרת יהודה ושומרון בפיקוד המרכז, תוך ביצוע פעילות מבצעית מורכבת. היחידה השתתפה במאות מבצעים, בתנאי לחימה מורכבים, במטרה לעצור מבוקשים, לסכל פיגועים ולפגוע בתשתיות הטרור.

יחידת "דובדבן" פיתחה והטמיעה אמצעי לחימה ייעודיים אשר העצימו את היעילות המבצעית והעמיקו את יכולות הלוחם המסתערב.

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט: "יחידת 'דובדבן' מציינת 30 שנים ליום הקמתה. הייתה לי הזכות להיות בטקס דומה כמפקד אוגדת יהודה ושומרון לפני 12 שנים כשיחידת 'דובדבן' הובילה את הלחימה מול טרור המתאבדים ולמעשה זאת הפעם השלישית בה הרמטכ״ל נותן ציון לשבח ליחידת 'דובדבן'. בסופו של דבר, הכל קם ונופל על האנשים, על רוח הלחימה של האנשים, על צדקת הדרך של האנשים, על הנכונות להתגייס, על הנכונות להשתייך ליחידות דוגמת 'דובדבן' ולהוביל את הלחימה בטרור. אתם היום חוד החנית של צה״ל ושל מדינת ישראל בלחימה בטרור. אני מצדיע לכם על מה שעשיתם ומצפה לאתגרים הבאים בעתיד, בהם נמשיך להצטיין ולעשות הכי טוב שאנו יודעים למען ביטחון תושבי מדינת ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הבנו! יש כאן מדור צבאי קבוע שמוכנס על ידי השלטונות לצרכי תעמולה לקידום ועידוד המכסות הנדרשות לגיוס!
    מדובר בנסיון עלוב ומגוחך, כדוגמת יחידת דובדבן יש יחידות מובחרות מיומנות לא פחות אצל רבים מן האומות, יחדת דובדבן כמו סיירת מטכ"ל הם בסך הכל נסיון לחכות יחידה של צבא הבריטי בשם SAS משנות החמישים (הדברים מפורסמים ונאמרו במפורש על ידי מייסדי סיירת מטכ"ל)
    אנחנו לא מאמינים בזה! על זה נאמר "לא בגבורת הסוס יחפץ לא בשוקי האיש ירצה" "רוצה ה' את יראיו את המיחלים לחסדו"(תהילים קמ"ז י-י"א), "כה אמר ה' אל יתהלל חכם בחכמתו ואל יתהלל הגיבור בגבורתו… כי אם בזאת יתהלל המתהלל השכל וידע אותי כי אני ה' עשה חסד משפט וצדקה בארץ… (ירמיה ט',כ"ב-כ"ג)